SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Friday, October 23, 2015

Rumah Manis Rumah

Assalamualaikum





seperti yang kawan-kawan sedia maklum
saya sedang dalam proses 'renovate' rumah
dan ini mungkin post yang terakhir tentang 'Rumah Manis Rumah' saya
alhamdulillah
rumah dah 90% siap..
dari segi renovation is 100%
tinggal 10% untuk fasa terakhir untuk pagar rumah, tingkap dan awning...
selebihnya settled....

in sya allah..ada rezeki lebih
saya jemput kawan-kawan ke kenduri doa selamat saya ye....

dari segi cost...saya dah cerita sebelum ni kan...
cuma ada tambahan RM13K lagi untuk settledkan 10% yang tak siap di atas..
korang rasa.....tunggu tiga empat tahun lagi kot lah baru siap 10% tuuu..
sementera ni....duduk je lah rumah boleng tuuuu


No comments:

Post a Comment

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...