SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Tuesday, November 25, 2014

Quill City Mall, Jalan Sultan Ismail

Assalamualaikum





balik dari orientation si Fahim aritu singgah lah kat Quill City Mall nieH




ada kat jalan Sultan Ismail
bila google street view...
gambar masih tak de...
mungkin lom update lagi kot
a.k.u selalu gak guna jalan ni..on the way ke Keramat
memang terdetik nak drop by jugak
akhirnya Sabtu lepas..terdrop jugak di sini...
kalau korang tahu DBKL kat Kg Bahru tu..confirm korang tahu kat mana Mall nieH
dulu cam bangunan terbiar je...lepas tu bila jalan balik..tak sangka dia nak buat Mall kat sini...

dah tersergam indah mall nieH
pastu bila tengok pintu masuk je
hiasan ding dong bell dia..memang dah meriah giler

tengok jelah giant candy tree dia...





toilet..first class...
tak tahulah kalau later-later cam ne kan
so far masih ok...cantik...tak busuk....

hahaha..




makanya ter'wefie' lah kami dua beranak di toilet yang bersih itu




a.k.u tak habis explore lagi tempat nieH
sebab masa pegi tu...cashless...
bila nak carik ATM
cuma ada CIMB sahaja..
sekianlah..
saya memang wajib ada MBB di situ
tak boleh tidak
jgn kata saya bunguk pulak sbb boleh guna MEPS tu kan..
takkan charge singgit pun berkira
kalau lah boleh guna CIMB ATM Machine tu..dah lama saya gunakan
tapi tak boleh....so bukan kedekut..bukan vunguk tak reti guna ...
sbb tak boleh...
kalau guna pun..cuma nampak akaun utama saja..
saya nak guna akaun bersama..so memang takkan appear pun function akaun bersama tu kalau saya guna CIMB ATM Machine..

jadinya..cuma cuci-cuci mata... dan tempat paling utama kami explore
AEON Jusco tu lahhhh

haaa kawan-kawan...a.k.u tengok ada sale 15% untuk baju sekolah
on top of that..siap ada voucher kalau spend more than 200 ke 250 cam tu

tapi di sebabkan again..i have no cash..pandang jerlah offer tu
lagipun a.k.u tak tgk lagi offer yang SOGO nak bagi
jadinya..hanya tinggal 'pandangan' saja di situ..



Berbaju sekolah lagi si Fahim :)



lepas tu terus kami keluar..gi Kampung Bharu
soruuuuu dulu
mahal ok...ha ha ha
saya ni agak kedekut kalau bab-bab harga makanan nieH
punyalah bijak saya kan...
first tu...adik tu kira 28.50..agak terkejut gak lah
sbb incik suami kata..masa first time kira tu
hanya  makanan suami dan anak-anak cuma 13.50 cam tu
tetiba bila add saya punya jadi 28.50
takkanlah makanan saya 15 ringgit??
amik ikan masak asam...sayur ulam dan satu bergedel
fuhhh kalah harga makanan kat office saya tau..

so tak puas hati..panggil adik kedua
lagi teruk..dia kira RM30
wow!!!!!
lagi mahal....


jadi korang rasa...
aii bayar yang mana?? ha ha ha







No comments:

Post a Comment

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...