SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Sunday, November 30, 2014

30DBC - Day 29 - Tulisan tangan saya

Assalamualaikum

am so sorry..
terlepas hari nak update pasal 30DBC ni
sesungguhnya..saya tidak setegar mana...

Weekends pun bz giler..
di tambah dengan kesakitan satu badan
akhirnya.....setelah sekian lama..
terurut jugaklah...sedap sikit badan...

ok lah..jgn buang masa..

tulisan tangan saya ye..

tak secantik mana punnnnn.....



dan tulisan itu akan mengikut mood tuan punya badan :)
tapi..yang sama setiap kali a.k.u tulis..mungkin tulisan tu agak bulat-bulat....penohhh gitu...

ada orang kata..tulisan tangan tu boleh di tafsirkan..
kalau korang tengok tulisan tangan a.k.u ni..
a.k.u ni boleh di kategorikan sebagai apa??

hehehhehe

kalau ikot dari sumber internet nieH..
kalau bulat-bulat....orangnya emotional, prihatin..pengasih, penyayang, kepekaan tinggi, dan banyak menggunakan otak di sebelah kanan (kreatif)

otak kanan sangatkan..tu pasal teremosional lebih..tengok tv pun boleh nangiskan...kepekaan tu cam ne ye..tapi saya mmg sangat peka bila dengan anak-anak..hha haha..kalau saya dan anak-anak saya berjalan...mmg orang tau..haaa tu anak si polan polan..heheheh


Tulisan tegak - sistematik, mudah kawal diri, suka berkawan tetapi tak cari kawan sebaliknya kawan cari dia, tak suka gaduh-gaduh, suka ambil jalan tengah

dari segi sistematik..tak kot..sbb a.k.u suka amik jalan tengah....yang memudahkan a.k.u buat keje...dan paling utama......matlamat tu sampai.....jgn nak ikot buku sangat....ye..saya suka berkawan juga...tapi untuk memulakan perkenalan tu..agak lembab sikit..pemalu kot..ha haha...

dan pasti saya tak suka gaduh-gaduh...sukakan kedamaian


kalau diikutkan..tulisan a.k.u tu tak rapat-rapat kan..agak jarak...
jadi kalau jarak - tak suka campur orang, kurang mesra dan sedikit boros

mmmm...tadi kata suka berkawan..tapi tak suka campur orang dan kurang mesra..
ye kot..sbb a.k.u ni kadang-kadang malas jugak nak join the crowd..lemas ku dalam dakapanmu :)
saya lebih suka group yang kecil...boros?? mmmmm....kalau saya boros..habislah incik suami saya
tapi usually saya boros untuk anak-anak saya..kalau boleh semua saya nak beli....saya nak pastikan depa happy :)


pastu huruf t....palang di tengah-tengah... maksudnya usaha dan tahap pencapaian tu di sederhana

ye kot..sbb saya ni jarang nak usaha sungguh-sungguh
dulu target nak slim melim kot end of the year
ke laut..dengan injured lagi
suka hangat-hangat tahi ayam..hehehehhe.
tapi tak bererti tidak berjaya 100% .. cuma nak capai 100% tu macam lambat..hehehe



ada satu lagi....ekor pada y..kalau besar, panjang dan sempurna - tahap emosi yang dipamer itu jelas, pengasih & penyayang, pemurah, mudah kesian pada orang, mempamerkan tahap kerajinan


saya suka ulas yang hujung je..mempamerkan tahap kerajinan..a.k.u rasa bukan a.k.u je..malah semua orang suka je tunjuk dia rajin kan..hakikatnya...hanya kita yang tahu :)



tapi..jgn percaya sangat tafsiran-tafsiran cam ni
hanya sekadar hiburan boleh lah kot kannnnn
yang penting....tulisan kite melambang kita
sbb mmg itu tulisan kita..

mmm paham tak? ha ha ha

bye...
esok last!! yes!! yes!!
(mmmm Year End Sales kah? ha ha ha)




No comments:

Post a Comment

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...