SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Wednesday, November 26, 2014

30DBC - Day 27 - Kawan-kawan saya

Assalamualaikum


Alhamdulillah..
saya banyak kawan-kawan...

dan mereka boleh di kategorikan sebagai

Kawan-Kawan Sekolah
Kawan-Kawan UiTM
Kawan-Kawan Alam Maya
Kawan-Kawan Alam Nyata

chewaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh alam nyata..ko hadoooo....hahaha

currently..kawan-kawan yang rapat dengan saya..pastilah kat Opis ni haaa...
dah hari-hari dok mengadap dia orang
kang tak de kawan kat opis...mau jadi kera sumbengggg.....

Kawan-Kawan Sekolah saya ni tak kiralah sekolah rendah ke..sekolah menengah ke
kami masih berhubung...walaupun tak berjumpa
dan kebanyakan jumpa pun di alam FB..
bagus gak ada FB ni kannnn...
dapat balik jumpa kawan-kawan sekolah rendah.....
bila dikenang-kenangkan.....
dah jauh saya meninggalkan sekolah rendah dan menengah...
tapi tak sangka....masih berjumpa..alhamdulillah.....


Kawan-Kawan UiTM masa saya belajar duluuuu
pun banyak berhubung melalui FB jugak...
nak reunion..sampai lar nieH..tak reunion
dah beranak-pinak pun masing-masing..
dan tinggal di serata alam :)

Kawan-Kawan Alam Maya
haaaaaaaaaaaaaaa ni paling ramai ... ha ha ha
ada kawan masa zaman chatting (MIRC) ke nama dia
ntah ape lagi lahhh zaman chatting dulu..tak ingat dahhh
pastu zaman Fotopages...zaman PCM...zaman Gempaq.com
dan kawan alam maya di FB :)

walaupun kami ni ada yang tak bertemu...
tapi kami ada saling berhubung...
updates di FB tu pun kadang-kadang dah cukup memuaskan :)

tak kiralah kawan-kawan saya di kategori mana sekalipun
saya tetap anggap mereka kawan dunia akhirat....
saya sayang semua kawan-kawan saya..

maafkan saya kalau saya ada salah silap mana-mana
kadang-kadang mulut ni...asik terbeleter ntah haper-haper..
kot kot terasa ke...saya mintak maaf ye..


peace yo!!




No comments:

Post a Comment

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...