SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Wednesday, November 19, 2014

30DBC - Day 20 - Kalau saya superhero, saya

Assalamualaikum


Credit HERE



mmmmm....
seksi pulak a.k.u tengok superheroin atas tu....hehehhehe

kalau saya jadi superhero
saya nak jadi surirumah sepenuh masa jugak
saya nak jadi seorang yang selamatkan keluarga saya

tak moh lah jadi seperhero yang besar-besar sangat
bagi saya..superhero yang terbaik adalah seseorang yang boleh menjaga rumahtangga..keluarga..
yang boleh buat keje rumah dengan sempurna...

kang jadi superhero yang boleh menjaga dunia
adoiiiiii
rumahtangga dan keluarga pulak terabai...
yerlah..nak jaga dunia yang penoh pancaroba ni....
pastu keselematan keluarga lagi?

mmm menakutkan....
lebih baik saya jadi superhero untuk keluarga kecil saya sudahhhh
tak payah nak verangan sangat nak jadi superhero di alam fana cintamu ini....ha ha ha

tapi kalau saya di beri kebolehan untuk jadi superhero....
mmmmmm..... tak perlah..saya masih memilih untuk jadi hero dalam keluarga saya :)



anda pula??



No comments:

Post a Comment

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...