SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Tuesday, November 18, 2014

30DBC - Day 19 - Adik beradik saya

Assalamualaikum


pejam celik pejam celik..
dah hari ke 19 kan
tak sangka
ada jugak benda yang saya nak cerita kannn...

ada 11 hari lagi saya bakal 'grad' dengan cemerlang untuk 30DBC saya...


baiklah..
Adik beradik saya

saya ada lima orang adik beradik
yang sulung lelaki
dah berkahwin...ada anak tiga orang

yang kedua ialah saya :)

ketiga pulak adik perempuan

keempat juga adik perempuan...sudah berkahwin dan ada anak dua

yang kelima ...
adik lelaki....dah bertunang
in sya allah tahun depan kawin

even tahun depan kahwin..
preparationnya haruslah bermula tahun ini
kesian dia..
banyak benda nak fikir
banyak benda nak buat

biasalah adik oooiii
kata pun keje kawin
mas kahwin....duit hantaran....barang hantaran
katering...kusi meja..dewan..pelamin..jemputan..
aihhhh banyak lah keje...

jgn ingat kerja kahwin ni senang
kahwin tu memanglah senang..akad nikah..sahhhh

yang sebelum dah selepas upacara akad tu yang kadang-kadang menimbulkan sedikit 'pasang surut'

ehhh dah melalut pulak ye

itu saja lah berkenaan adik beradik saya...

chow chin chow!!




No comments:

Post a Comment

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...