SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Thursday, November 13, 2014

30DBC - Day 14 - Pernah tak dulu sebelum berkahwin, terancang nak anak nama apa, berapa orang?

Assalamualaikum


Pernah tak dulu sebelum berkahwin, terancang nak anak nama apa, berapa orang?

pernahhhhhhh..
saya mengaku saya pernah terancang anak nak berapa dan nama apa


dulu saya nak anak 4 orang at least..max is 6
cukuplah tu kannn
kang ramai-ramai tak terjaga....

tapi hakikat setakat hari ini..masih 2..alhamdulillah... :)

nama anak..
of course ada...
ha ha ha

saya suka nama Husna duluuuuuu
mmg nama pertama yang saya nak...
Nurul Husna...comei je kannn..
kalau lelaki..Haikal..
konon-konon nak padan-padankan lah... H dengan H..
pastu kalau dapat pair lagi satu
Delailah ... lelakinya Daniel...

tu empat nama je dalam otak
sbb mmg aimed 4 je....

tapi bila keluar anak sendiri
mmg ke laut semua nama-nama tu
yer lah
bila dah berumahtangga...
nak decide nama anak..
confirmed-confirmedlah kena discuss suami isteri kan

masa duluuuuu....kita je decide....kite punya 'impian'...
tetapi bila dah berumahtangga...impian tu..kenalah kongsi bersama-sama
mendapat persetujuan dua pihak...

makanya...keluarlah seorang Nur Fatin Alieyah..dan sorang lagi Muhammad Fahim Alif
NFA dan MFA

itu je??
mm not enuff...ha ha ha

ehemmm...next baby bila??
tungggguuuuuuuu

(doakan saya ya)



No comments:

Post a Comment

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...