SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Tuesday, October 8, 2013

'Kerja Saya'

Assalamualaikum


dah lama tak pegang kamera
sekali kena pegang..
menggelabah jugak

ye lah..kali terakhir pegang kamera pada 20 November 2011 ok
ce hitung berapa tahun a.k.u 'gantung' hobi a.k.u nieh??
tapi pegang kamera tu...
bukan maksod a.k.u pegang kamera pada istilah pegang je kamera tu
tapi amik job photog...

memang ada gak offer tuk ambil gambar
tapi semua kami tolak...
banyak komitmen lain yang menyebabkan a.k.u tolak offer photog nieH...

yang paling UTAMA si Fahim tu
every Saturday dah kena pegi speech therapy/occupational therapy dia..
dan kami boleh amik job pun...weekends...
jadi...baiklah kami 'gantung' kamera buat sementara waktu....

tapi aritu..lepas dapat offer 'amik gambar'..
try jugaklah menembak tuk majlis-majlis sedara macam INI dan INI
tapi bestnya..kedua-dua majlis yang kami 'try' skill kami neih...
kedua-dua pengantin memberikan komitmen yang baik walaupun kami bukan lah official photog dia orang....
saya sangat suka
setiap kali 'lensa' kamera saya menuju pada dia orang..
pandai mereka 'post'...
bagusss..senang keje 'practical' saya..

alhamdulillah
bila hari yang di nanti tiba..
saya tidak kekok untuk untuk 'menembak'...
dan paling utama...
tak sangka tengah sesi 'tembak - menembak'
tgk kat kamera...mode manual..
waahhhh..jarang saya pakai mode manual ok....

good job good job!! (puji diri sendiri)
banyak lagi kami perlu belajar
insyaallah...
kalau ada 'rezeki' lebih
saya nak ada 'rumah' saya sendiri dalam bidang ni..
doakan saya ye...

malas dah keje kat opis nieH..
dan kalau saya dapat bukak studio saya sendiri..
sekurang-kurangnya.....saya boleh jalankan tanggungjawab saya sebagai ibu untuk anak-anak saya
keje sendiri ni...masa boleh fleksibel sikit kan..

doakan saya ye kawan-kawan..
untuk Hadi dan Shuhada..moga hubungan kalian berdua kekal sehingga ke jannah...cepat dapat baby!!



No comments:

Post a Comment

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...