SEMAKIN HARI SEMAKIN SAYANG

Tuesday, July 17, 2012

UPDATES: La Cottage Putra Perdana

Assalamualaikum


ini update terkini (17 julai 2012): pemaju memaklumkan terdapat kelewatan di pihak SYABAS terhadap tangki air, menyebabkan Fasa 1F tidak dapat diserahkan lagi... pihak Jabatan Perumahan Negara sedang mengaturkan mesyuarat khas dengan SPAN, SYABAS, RIMBUN dan AJK La Cottage (dijangka minggu depan)...




alahai...
mmg nampaknya tahun depan lah baru boleh masuk
moga dipermudahkanlah urusan.....
aminnnnn

9 comments:

  1. alahai banyaknye dugaan ye kak? sabarrr...

    ReplyDelete
  2. Salam tuan rumah..boleh saya tahu siapa pemaju la cottage sekarang.. dan boleh saya dapatkan contact nombor pemaju tersebut..

    terima kasih

    ReplyDelete
    Replies
    1. pemaju dah tak de rasanya...tapi boleh contact en hamizi..yang tolong jualkan rumah yang dah siap bg pihak pembeli rumah tu...sbb ramai dah ada rumah lain..tu la cottage dia jual

      Delete
    2. Boleh saya dapatkan nombor telefon en hamizi..lagi satu, akak tahu x status terkini la cottage fasa 1F? sbb ada org nk jual rumah kt area 1F kt saya..saya berminta tapi agak risau sbb xde cf lg..minta pandangan dan nasihat puan yea..

      Delete
  3. Bolehs aya dapatkan contact number en harmizi x..lagi satu..apa status terkini fasa 1F? ada org nk jual 1 rumah kt saya utk fasa tersebut...risau saya sbb xde cf...minta pandangan puan yea..

    ReplyDelete
    Replies
    1. contact no..malam sikit baru boleh bg kot..sbb tak ingat no dia..ada kat fb..

      pasal fasa 1F tu... tak siap lagi kan..cam ne boleh jual plak tu....sangat moshkil...huhuhu..........

      Delete
  4. Salam nak Tanya 1F tu kat PP 14 ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. saya kurang pasti bab tu...sorry ye...
      sbb rumah pun saya tak tgk lagi

      Delete

eh nak komen..alahai...tak sangka ada org nak komen...terima kasih lah ye...terharu achik haaa...ada gak org nak komen...nak nangis ok...ha komen-komen...nanti achik baca dan balas ye...bak kata pantun dua kerat tu...

pecah kaca pecah gelas...sudah baca harap balas...

PEN MERAH PEN BIRU...YOU MARAH I LOVE YOU

Assalamualaikum!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...